Nobody's perfect in this life
5 March 2012 | 3/05/2012 12:44:00 am | 0 weird people

Hey ! :) 
emm ok. hari ni aku nak luahkan perasaan aku jap. 
nak luangkan masa aku at blog aku ni. 
MOOD SEKARANG : SEDIH :'|


aku rasa macam nak nangis je tadi. ada budak kutuk-kutuk aku. 
dia memang suka kutuk orang. kawan aku pun kene jugak. 
macam die tu perfect sangad ! 


hmm. [ aku tawu aku ta cantik. kau tak cakap pun aku da tawu la. 
so takya lahh nak menggedik sangad , cakap kuat-kuat pasal aku! 
aku ni ada hati and perasaan jugaklahh. sama macam manusia lain. 
sehari tak sakidkan hati aku tak bolehh ea? ]


anyway, sebelum kau mengata orang. lebih baik kau cermin diri kau tu dulu. 
cukup perfect ke kau nak ngata orang?! cukup-cukup lahh.
 takya lahh kutuk-kutuk orang lagi. 
menambahkan dosa jex ! 
astaghfirullahalazim.






k.
aku tawu aku tak secantik korang.tapi aku
bersyukur sebab ade muka :')
ape? kau kutuk aku?
Alhamdulillah 


NOBODY'S PERFECT YOU KNOW ?



put your welcome word here. put your welcome word here. put your welcome word here. put your welcome word here.

CURRENTLY : Alien(s) 
MOOD : i'm happy.


Life Scene
The Author
about you here. about you here. about you here. about you here.about you here. about you here.
"
Follow Dashboard