Ohh my homeworks -.-
5 July 2012 | 7/05/2012 06:35:00 am | 0 weird people




Homework banyak gilee hari ni. Homework hari ni + homework-homework yang aku da tangguh. Makin banyak homework yang aku kena siapkan. Walawey~ Penat. Tangan aku cuma dua nak buad homework sebanyak tuu. Woo~ Dahh tawu banyak tak reti nak siapkan. Muahaha. Itu lahh aku. 


Petang semalam, balik sekolah, online Twitter. Aku kalau dahh online Twitter, semua memang aku tak pandang. Homework? Lagi la -.- Pandang pun sebelah mata jee. Huahuahua. Lol -,- 


Hmm. Ingadkan malam tu nak siapkan homework yang banyak gile , gile dan gile tu. Tapi……. Haa. TERtidur pulak. Lol. Macam mane tahh boleh tertidur. Maybe penad kodd -.- Haihh. Baru nak siapkan. Dalam pukul 11 lebih tu aku terbangun. K. Tengok jam. Pukul 11 lebih daa *dalam hati* “jam tu rosak, aku tawu” . Tengok fone. Sama jugak pukul 11 lebih. Pergi luar semua dahh tidur -.- 


Aku pergi basuh muka and cepad-cepad siapkan homework aku. Ingad nak siapkan semua homeworknya malam tu. Tapi…. Tak kesampaian. Buad homework subject yang esok aku belajar je -.- Aku pk kalau ditangguh malam ni, mesti makin banyak lagi homeworknya. Ohh :’O Homework yang subject nye ada esok Cuma 4 je. Mungkin dengo macam takbanyak. Tapi, sebenarnya? Fuhh~ Banyak dohh -.-“ Hmm


*bunyi cengkerik* Malam yang sangad sunyi -___________- Homework tu siap dalam pukul 1.59 **cehh -.- Hewhew. Dahh nak pukul 2 gituu. Ye. Sorang-sorang. Hmm. #DahhBiasa. Haiyoo -.- masa homework da siap tu, aku rasa lega. Lega k lega -.- Mata pun da ngantuk gile. Kemas-kemas buku then aku terus tidur -.- 




ByTheWay, semalam k semalam 4/7/2012 , kat sekolah ada sukan balapan. Seronok bagi semangat kat rumah sukan Putra, k hijau. Aku jerit sampai sakid tekak ue -.- lol . **Fyka, Fizahh and aku :D Hee suka gila bagi diorang semangad :D . Hoho . Lastly, rumah sukan Putra lerr yang menang. *K. Happy jap :’P



P/s :  Balik sekolah siapkan homework. Jangan pandang lain. Pandang buku sahaja. Sebelum tidur, siapkan dulu homeworknya. Jangan buad kerja lain. Nanti anda TERtidur macam saya :D 



Sekian~





put your welcome word here. put your welcome word here. put your welcome word here. put your welcome word here.

CURRENTLY : Alien(s) 
MOOD : i'm happy.


Life Scene
The Author
about you here. about you here. about you here. about you here.about you here. about you here.
"
Follow Dashboard