Senyum? Okay. I will .....
28 September 2012 | 9/28/2012 02:46:00 am | 0 weird people




Assalamualaikum *cough* *cough* 



Hai *cough* Haha. Batuk je enn. Budak kurang sihat X') . Ehh jap, sebelum tu, nak tiup dulu blog aku ni *fuhh fuhh fuhh* :'o . harhar . dahh lama dahh tak update blog . entah kenapa hari ni teringin pulak nak update blog . Lol



Okay -____________________________- 






Sejak dua tiga hari ni.... Eh pulak. Seminggu lepas lahh. Entah kenapa banyak sangad masalah yang datang kat aku. setiap hari pasti ada masalah yang datang. tapi masalahnya tu benda yang sama je setiap hari. hmm. masalah yang SAMA. aku tawu aku kena kuad untuk tempuh semua ni. tapi, kadang-kadang tu rasa down sangad. rasa down gile *minum cool blog sat* . haha ==" . 


Aku tawu ni semua dugaan yang datang daripada Allah. K, aku terima. kadang-kadang aku perlukan seseorang untuk bagi aku semangad bila aku rasa down. aku perlukan SESEORANG like him. Tapi? Okay. dia takde, masa aku perlukan dia. maybe busy. maybe -,- 


Tapi kawan-kawan aku selalu cakap, apa yang terjadi semua ni mesti ada hikmahnya. K aku tawu :) . Dan bestie aku selalu pesan "senyum dan sabar. Selagi kau boleh sabar, selagi kau boleh senyum, kau senyum okay?" . Hmm :') Okay. Aku akan sabar dengan semua ni. Aku akan senyum selagi aku boleh senyum dan aku juga akan senyum WALAUPUN hati aku sedang sakid seperti ditikam-tikam guna pisau. 


Selama ni, aku senyum, aku gelak, aku happy, aku ceria tak bermakna aku takde masalah. Selalunya orang yang nampak sangad-sangad happy ni lahh yang tengah sedih sebenarnya. Sebab tu dia senyum memanjang. Dia taknak orang lain tawu dia tengah sedih. Di sebalik senyuman seseorang, pasti ada kesedihan.





Hmm T____________________________________T










Sesungguhnya aku teramat dan tersangad rindu kat awak yang dulu. Kenapa awak berubah? Berubah sekelip mata. Setiap hari tunggu text daripada awak. Tapi? Hmm. Takpela. Up to you. Hanya mampu bersabar.









Sometimes, SMILING has always been easier than EXPLAINING why you're sad :') So, smile always. Gtg, bye and Assalamualaikum :)







put your welcome word here. put your welcome word here. put your welcome word here. put your welcome word here.

CURRENTLY : Alien(s) 
MOOD : i'm happy.


Life Scene
The Author
about you here. about you here. about you here. about you here.about you here. about you here.
"
Follow Dashboard