Exam... Exam... Exam...
14 October 2012 | 10/14/2012 08:24:00 pm | 0 weird people




Assalamualaikum…



Hari ni hari last budak PMR pekse and hari last jugak aku cuti. Cuti dahh habis. Esok da sekolah dahh. Cuti seminggu tapi homeworks tak buat lagi pun. Homeworks banyak gila. Hari ni baru nak siapkan. Itu lahh aku ;D Muehehe  ᴥ


Selama cuti ni aku buat apa? Makan. Tidur. Online. Jalan-jalan. Makan. Tidur. Online. Jalan-jalan -.- Masih tak sedar lagi minggu depan dahh exam last year. Wuuu~ Takutt. Bila orang sebut pasal Exam Last Year je, rasa sheraaaaaaaaaaaam sangat. Haha :3 Takutt gila nak Exam last year. Takutt markahnya tu. Hmm :( Subject Science. Dia tak suka aku. Huwaaa~ 



Tahun depan dahh form 3. PMR PMR PMR. Ha?! Macam tidak percaya -.- Aku rasa macam baru lepas UPSR. Takutt nyee T__T Huishh. Tak sedar lagi aku ni. Tahun depan? Lama lagi -.- Pulak daa. Nanti pejam celik pejam celik. Tuptup, dahh PMR. Hishh. Takutt ni T_________________T  . Kena kurangkan bertweet n berfacebook -.- Ala, ni cakap je. Nanti online jugak memanjang X'D


Jangan jadi macam ni :')




Berusaha lahh jika ingin berjaya. Jangan mudah putus asa :)












Ehh, nak tunjukkan sesuatu. Scroll down ye :)




















Scroll lagi...

















Bawah lagi...





















Okay, lagi sikit je...





















Dahh nak sampai...

























Okay, dah sampai.

Ni je nak tunjuk. Miowwww =w= Muahaha. takde kerja macam ni lahh. 
Buruk? tahu :)






Budak PMR 2013 
Gtg. Bye and Assalamualaikum.




put your welcome word here. put your welcome word here. put your welcome word here. put your welcome word here.

CURRENTLY : Alien(s) 
MOOD : i'm happy.


Life Scene
The Author
about you here. about you here. about you here. about you here.about you here. about you here.
"
Follow Dashboard